Assistance


Wiemy, że komfort jazdy samochodem zapewnia zarówno wygodne wnętrze, jak i poczucie bezpieczeństwa. Niezbędna jest także pewność, że w razie nieprzewidzianych zdarzeń możesz czuć się spokojny, że otrzymasz odpowiednie wsparcie. Dlatego w Mitsubishi oferujemy Ci Mitsubishi Assistance Package – pakiet Assistance stworzony, aby zapewnić spokojną podróż Tobie oraz wszystkim Twoim pasażerom.

Serwis MAP jest dostępny non stop – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Możesz liczyć na naszą pomoc niezależnie od tego, jak daleko od domu się znajdujesz. Udzielimy Ci wsparcia przez telefon oraz zorganizujemy pomoc na miejscu. W zależności od odległości od domu oraz sytuacji możesz otrzymać samochód zastępczy, bilety na inne środki komunikacji lub opłaconą taksówkę, dzięki czemu szybko i sprawnie dotrzesz do miejsca zamieszkania.


ZADZWOŃ DO MAP W PRZYPADKU:


Awarii mechanicznej lub elektrycznej.


Wypadku drogowego


Problemu z paliwem (brak paliwa, paliwo zanieczyszczone lub niewłaściwe).



Problemu z kluczykami (zagubienie, złamanie, zatrzaśnięcie w samochodzie).


Problemu z oponami (przebicie, wandalizm, nieszczelne wentyle).


Prób kradzieży lub wandalizmu powodujących unieruchomienie pojazdu, kradzieży całkowitej.


Pomożemy Ci także gdy potrzebujesz:

  • podstawowej pomocy w domu lub w drodze - przy problemach z paliwem, kluczami, oponami i drobnymi naprawami elektryczno-mechanicznymi.
  • holowania - do najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi, jeśli Twój samochód nie może być uruchomiony na miejscu.
  • parkingu - gdy awaria zdarzy się po godzinach pracy Partnera Sieci Mitsubishi, a Twój samochód musi być odholowany do warsztatu.
  • przekazania pilnych wiadomości Twojej rodzinie, przyjaciołom czy współpracownikom.
  • informacji – zarówno technicznej, dotyczącej Twojego samochodu, jak i związanej z lokalizacją najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi w Europie.
  • informacji o pomocy prawnej i medycznej.


UWAGA!

Mitsubishi Motors Assistance Package jest programem pomocy, z którego możesz korzystać automatycznie bez dodatkowych opłat, chyba, że wyraźnie określono to w inny sposób. Pamiętaj jednak, że MAP nie zastępuje obowiązkowych ubezpieczeń OC, ani też ubezpieczeń AC i Zielonej Karty. Warunkiem skorzystania z bezpłatnych świadczeń jest zgłoszenie zdarzenia pod podany na karcie numer telefonu.


MAP – Mitsubishi Motors Assistance Package, 24 godziny na dobę, 7 dni tygodniu.
+48 22 522 27 65
+48 22 522 25 78
Witamy w świecie MAP!

Statystyka niezawodności naszych samochodów jest niespotykana. Auta Mitsubishi produkowane są z najlepszych materiałów, przy użyciu najnowocześniejszych technologii i metod kontroli jakości, aby zapewnić wiele lat radości i bezawaryjnej jazdy swoim użytkownikom. Wiemy jednak, że w podróży czy na co dzień zdarzają się różne niespodzianki, dlatego by zapewnić maksymalny poziom komfortu, oferujemy Państwu specjalny pakiet, pomoc 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę i to w całej Europie.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.