Assistance

Lubisz przygody, ale tylko te, które dobrze się kończą?

Korzystaj zatem ze wszystkich możliwości, jakie dają Ci samochody Mitsubishi.

Wśród nich znajduje się także bezpłatny program Mitsubishi Pomoc 24/7. Pozwoli Ci on uniknąć kłopotów w razie awarii, kolizji lub wypadku na drodze. Dzięki niemu możesz mieć pewność, że zarówno pierwszy kontakt telefoniczny, jak i holowanie oraz ewentualne naprawy będą profesjonalne i pozwolą Ci poczuć się komfortowo, nawet w trudnych sytuacjach.


W przypadku awarii, kolizji lub wypadku dzwoń: 22 463 19 99*


  • Infolinia Mitsubishi Pomoc 24/7 jest czynna całą dobę.
  • Otrzymasz pełną i rzetelną informację na temat postępowania w przypadku awarii, kolizji lub wypadku.
  • Pomożemy Ci znaleźć najbliższy autoryzowany serwis Mitsubishi.
  • W razie potrzeby pomożemy Ci w zakresie holowania** do najbliższego autoryzowanego serwisu Mitsubishi.

KORZYŚCI Z PROGRAMU POMOC


Infolinia 24/7

Infolinia Mitsubishi Pomoc 24/7 jest czynna całą dobę.


Autoryzowany serwis

Pomożemy Ci znaleźć najbliższy autoryzowany serwis Mitsubishi.


Holowanie

W razie potrzeby pomożemy Ci w zakresie holowania** do najbliższego autoryzowanego serwisu Mitsubishi.


Pomożemy Ci także gdy potrzebujesz:

  • podstawowej pomocy w domu lub w drodze - przy problemach z paliwem, kluczami, oponami i drobnymi naprawami elektryczno-mechanicznymi.
  • holowania - do najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi, jeśli Twój samochód nie może być uruchomiony na miejscu.
  • parkingu - gdy awaria zdarzy się po godzinach pracy Partnera Sieci Mitsubishi, a Twój samochód musi być odholowany do warsztatu.
  • przekazania pilnych wiadomości Twojej rodzinie, przyjaciołom czy współpracownikom.
  • informacji – zarówno technicznej, dotyczącej Twojego samochodu, jak i związanej z lokalizacją najbliższego autoryzowanego Partnera Sieci Mitsubishi w Europie.
  • informacji o pomocy prawnej i medycznej.


KORZYŚCI Z PROGRAMU POMOC

Jeżeli Twój samochód jest objęty gwarancją producenta wraz z usługą Mitsubishi Assistance Package (MAP), niezwłocznie po Twoim zgłoszeniu, konsultant Mitsubishi Pomoc, przekaże informację do MAP, które zajmie się organizacją profesjonalnej pomocy.

Jeżeli Twój samochód nie jest objęty gwarancją producenta, to konsultant Mitsubishi Pomoc zaproponuje najlepsze w danej sytuacji rozwiązanie. Dobierze je tak, aby Twój samochód jak najszybciej odzyskał sprawność..



Wypadek – co dalej?

  • Zabezpiecz miejsce wypadku i oznacz je trójkątem ostrzegawczym, ustawionym w odpowiedniej odległości.
  • Jeżeli na miejscu zdarzenia są ranni wezwij pogotowie ratunkowe (tel. 999) i policję (tel. 997) lub skorzystaj z telefonu alarmowego 112. Z podanymi numerami połączysz się zarówno z telefonu komórkowego, jak i stacjonarnego. Połączenia są bezpłatne.
  • Udziel pierwszej pomocy poszkodowanym.
  • Jeżeli nikt nie ucierpiał i jest to możliwe, usuń niesprawny samochód z drogi, tak aby nie stanowił zagrożenia dla innych kierowców.
  • Jeżeli nie ma ofiar lub podejrzeń, że uczestnik zdarzenia jest pod wpływem środków odurzających albo alkoholu, możesz rozważyć niewzywanie na miejsce zdarzenia policji. W takim przypadku nie ma takiego obowiązku, natomiast uczestnicy zdarzenia mogą samodzielnie sporządzić oświadczenie.
  • Wypełnienie oświadczenia pozwoli zaoszczędzić Twój czas. Pobierz i wydrukuj wzór oświadczenia. Warto mieć je przygotowane w schowku samochodu.

W każdej sytuacji i na każdym etapie zdarzenia możesz liczyć na profesjonalną pomoc i informację konsultantów Mitsubishi.



* Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.
** Usługa polega na pomocy w zorganizowaniu holowania. Usługa holowania jest realizowana przez podmioty trzecie, zajmujące się zawodowo świadczeniem usług holowania samochodów. Koszty holowania i zasady rozliczeń każdorazowo stanowią przedmiot uzgodnień pomiędzy Tobą a takimi podmiotami. Usługa holowania może być rozliczona w ramach usługi MAP/ posiadanego ubezpieczenia.
Usługa jest świadczona tylko i wyłącznie na terenie Polski, a poza jej granicami Mitsubishi Pomoc 24/7 udzieli informacji o danych teleadresowych ASO w danym kraju, przekaże numer telefonu do Mitsubishi Assistance Package lub do ubezpieczyciela pojazdu. Wykonawcą usługi Mitsubishi Pomoc na zlecenie MMC Car Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cybernetyki 10, Generalnego Dystrybutora Mitsubishi Motors w Polsce („MMC”) jest WTW Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 34a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 54842, NIP 526-01-52-643, z kapitałem zakładowym w wysokości 92 650 PLN („WTW Services”). Usługa jest świadczona przez WTW Services na podstawie umowy w tym zakresie zawartej pomiędzy WTW Services a MMC, a zatem będzie świadczona jedynie w okresie ważności takiej umowy, chyba że po zakończeniu umowy z WTW Services MMC zleci kontynuowanie usługi innemu podmiotowi. Administratorami danych osobowych klientów usługi Mitsubishi Pomoc są MMC oraz WTW Services. Usługa wymaga przekazywania Państwa danych osobowych pomiędzy powyższymi spółkami.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 26, 30-403 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.